תירס מועיל. ודברים. בפעם הבאה: במדבר.

♦ כן. אז זה. מלא זמן לא פירסמנו טור חדש, וזה כולל את הטור הקודם, שנכתב על- ידי הכוכב האורח, יוחאי מי-טל. הסיבות לכך הן שונות ומגוונות: כי חם, בעיקר. אבל אנחנו מבטיחים שכל זה ישתנה בקרוב מאוד. למה? כי אנחנו אוהבים לכתוב פה, ואוהבים שאתם, סליחה- את (אמא) קוראים את זה. אני כמובן מתלוצץ, בחודש האחרון לא היו לנו פחות מתשעה קוראים ביום, עשרה מתוכם נכנסו כי כאב להם בבטן והם חיפשו "תוספתן" בגוגל.

♦ אגב חיפושים בגוגל. כנסו לשם רגע ותכתבו "לינקים מפגרים". שימו לב שאנחנו במקום השני. וגם הראשון. אכן, סיבה מוצדקת לגאווה. אז הנה עוד מספר לינקים מפגרים. שימו לב שכל מילה מובילה ללינק אחר. לשמחתנו, אלו אפילו לא החיפושים הכי מוזרים שדרכם הגיעו לבלוג שלנו. הכיף הגדול עם בלוג קשקושים כמו שלנו הוא שבטווח שבין הביטויים המוזרים שאנחנו עשויים לרשום, לבין הביטויים המוזרים שסוטי האינטרנט עשויים לרשום – יהיו הרבה חפיפות. ולכן, הרי בפניכם מצעד הביטויים שבעזרתם הגיעו לבלוג שלנו דרך גוגל. אנחנו צריכים למצוא לשם שם קליט יותר. אז באופן בלתי מפתיע בעליל, עיקר החיפושים המצחיקים קשורים לציצים, וזה מגיע אילנו בזכות היותנו "הבלוג שידוע לשעבר בתור ציצים". ומה אנשים שמחפשים ציצים מחפשים? טוב, אז יש "גברים נוגעים בציצים של נשים", יש את המורה מאלכס חולה אהבה שחיפש "שדיים גדולות חשופות", יש סוטה אחד שרוצה לראות "חתול בתוך ציצי". לא ברור לנו מי חיפש את הדבר הבא, אבל היי, יש לנו מסר בשבילך – אתה שחיפשת את "שינוי צבע פיטמה" – לך תראה רופא. והבחור שאוהב בחורות שחורות? יש לך דרכים יותר קלות למצוא את זה מלחפש "שדיים חשופות באפריקה למען המלך" או "שדיים שחורים בפעולה". איזו פעולה הן יכולות לעשות לעזאזל? וכן, כל החיפושים הנ"ל אכן מחליאים אותנו, אבל לא כמו הבחור שחיפש "עדן אברג`יל כוסית". גם אתה צריך לראות רופא.

פוטומונטאז' של החיפושים בבלוג או פנטזיה מינית של אלי ישי

♦ ולמה אנחנו מספרים לכם על זה? חיפשנו לראות באיזה מקום אנחנו מדורגים תחת החיפוש "חוויות אנתרופולוגיות". התוצאה הייתה במקום התשיעי. זה לא באמת מעניין, מה שבאמת מעניין זו התוצאה שהופיעה במקום הראשון. הבלוג האהוב "לא יורדים מהעצים", מדובר בבלוג ירושלמי במקורו, שנכתב עד לא מזמן על- ידי שרית השקס, אשת אשכולות מודרנית ובחורה עם כל- כך הרבה תחומי עיסוק שזה מפחיד (גילוי נאות: הכותב התארח בביתה של שרית בקאוצ'סרפינג). כיום הבלוג עבר לידי רותם, שהיא אנתרופולוגית בנשמתה ובהכשרתה. בגדול הבלוג עוסק בחוויות הזויות בתחומים שונים מאוד אחד מהשני- החל מטיולים ודרך הפגנות, מסיבות וסתם אירועים הזויים שמתרחשים בארצנו הקטנה, ולא שמעתם עליהם, אך מה שמבדיל אותו כל- כך משאר אלפי הבלוגים הדומים לו היא העובדה שהוא לא תל אביבי. כמה מועיל וכיף שיש אתר כזה, שמזכיר לנו שיש מקום לשוליים ולרב גוניות גם מחוץ לבועה\ביצה, זה כל- כך הגיוני, הרי ירושלים היא עיר גדולה יותר מתל- אביב וודאי שמגוונת יותר. כן ירבו! אה, ותזכירו לנו בבקשה לסחוט אותם וירטואלית בחיבה בפעם הבאה. כן, גם אם רושמים "סחיטה וירטואלית" בגוגל אנחנו במקום הראשון. והשני.

ירושלים, כפי שהיא מצטיירת בעיני תל- אביביים.

♦ אה! אגב "סחיטה וירטואלית": לפני מספר שבועות פרסמנו שאנחנו סוחטים את זרוב! כן! ההיא עם הציצי.. כלומר- ההיא מ"מחוברות"! מאז לא מסרנו לכם עדכון, וחבל, משום שעקב האיומים שלנו היא פרסמה אצלה באתר לינק! כלומר- ככה היא כתבה לנו במייל, עוד לא נכנסנו לבדוק, משום שהאתר ורוד מדי. ניכנס כשיתכהה שם קצת יותר.

♦ ועכשיו למשהו מוזר: אורן כותב על מוזיקה. נכון, בדרך- כלל, כלומר.. תמיד, זה התפקיד של מתן, אך השבוע הייתי נוכח בהופעה כל- כך טובה שלא הייתי יכול להישאר אדיש. אני מדבר על טליה אליאב, זמרת בוגרת רימון אשר "גיליתי" במקרה לפני שנה. אני לא אתחיל עכשיו לנתח את המוזיקה שלה, כי זה לא התחום שלי, וקשה לי לכתוב ברצף על אותו נושא בלי לפתוח סוגריים (או לשנות נושא) ויש כאלה שעושים את זה טוב ממני- גיא חג'ג' למשל, וגם כתובת הפייסבוק שלה, זה בסדר, זה כמו שם עט. המופע הוא מתוך האלבום שיוצא בקרוב "דם שחור", חיפשתי סקירה כזו או אחרת עליו, אך טרם מצאתי- האלבום עוד לא שוחרר ולכן קשה למצוא ביקורת עדכנית על התכנים שלה. איזה כיף לכם! זה אומר שכדי לשמוע את הפלא הזה תיאלצו ללכת להופעה שלה. כרגע עוד אין תאריך להופעה הבאה, אז פשוט תיאלצו לחכות בסבלנות. עליה אפילו גימ"ל יפית הייתה ממליצה. בלי תשלום, כאילו.

♦ מכירים את תירס סקסואל? לא? חבל. מדובר בשני יוצרים מבית "דומינו גרוס" בשם טל (סקסי בוי) טירנגל ויורן (כן, זה השם שלו והכינוי הוא: סוכר חום) דוידי. יש כאלה שכינו אותם "tenacious d" הישראלים. מדובר בשני גברים שמנים. עם משקפיים. שאחד מהם הומו. והשני שמן. עם משקפיים. שכותבים ושרים שירים גאוניים בפיגורם, או מפגרים בגאוניותם. על היפ- הופ, על היטלר, על סקס, וכמובן על גברים שמנים עם משקפיים. לכו לראות. זה מצחיק.ומפגר. ולא היה לנו שום דבר מצחיק ומפגר במדינה מאז שאלון מזרחי פרש מכדורגל.

אזהרה! שתייה מופרזת של יין אדום יכולה לגרום לך להיות גבר שמן עם משקפיים! וגם לכתוב כיתובי תמונה ארוכים מדי, היי, עוד מעט נגמרת לי המשמרת.

There are no comments on this post.

כתיבת תגובה